המלצות בנושא אימון אישי

"מילים באמת לא יספיקו לבטא את הערכתי ותודתי, עברתי איתך תהליך מדהים של זיהוי עצמי ,זיהוי ערכיי ,חיזוק הביטחון העצמי שלי, הכרה ביכולות שלי ובכישוריי וזיהוי רצונותיי, הקשבה לקולות הפנימיים, בדיקתם ונטרולם בהתאם לרצונותיי. הארת את עיניי בהרבה סיטואציות והוספת כלים להמשך הדרך הרבה משפטים שנאמרו על ידך הישארו חקוקים וימשיכו ללוות אותי בחיי: "דאגה לא מועילה, חשבי במה את יכולה לסייע", "אפשר להתלבט 100 שנה הרעיון הוא לנסות ולא לתת לפחד לחסום אותנו"….(חשבי על הוצאת ספר-אמרות שירה שם הספר יזקף לזכותי חחחח)… בתהליך של 15 מפגשים צמחתי כמו שלא צמחתי בכל העשור האחרון שלי ועברתי הרבה תהליכים לפני שפגשתי אותך. ההנחיה המובנת שלך, הניתוב להכרה בזהותי ובערכיי, האמון שנסכת בי, ההקשבה ההכלה והאמפטיה שלך, העידוד והערכה שגילית כלפיי, החמימות בה קיבלת אותי בכל מפגש-התייחסות חמה ומכבדת. מודה לך מקרב לב על ליווי לדרך של העצמה וצמיחה. באהבה ובהוקרה, שולמית".
"הגעתי אלייך בצומת קריירה משמעותית, מתלבטת ביחס לזהותי המקצועית ובכיוון אליו מבקשת להתקדם. בתום התהליך מרגישה בטוחה יותר ביכולותיי, מגובשת מקצועית ויודעת היכן המקום שלי ולאן אני מבקשת לכוון את עצמי. נורית –ניהול משאבי אנוש".
"ניתנה לי הזדמנות נוספת לכתוב לך תודה. תודה על האמון והאימון, תודה שהקשבת לי ודחפת אותי לעשות את מה שאני אוהבת, שנסכת בי ביטחון, שאמרת לי להיעזר בכוחות הטמונים בי ולבלום את אילו שמנסים לבלום אותי. תודה על המאמץ שהשקעת בלהקשיב לי ולהדריך אותי, ותודה שעזרת לי לעלות על הדרך הטובה ולהגשים את החזון האימון שלי. מיכלי טלמור".
"בזכות האימון יותר ברור לי מי אני, מה אני, ומה חשוב לי בחיים. כל שברי הדברים שאפיינו ובלבלו אותי הסתדרו לי, ונוצרה בהירות. ההגדרה של הערכים ושל החוזקות שלי היוו עבורי מצפן, חזקו אותי ועזרו לי להגשים את הייעוד שלי. עדי לוי".
"רציתי לומר לך – פשוט תודה! על תקופה מבורכת ומופלאה, על למידה, אתגר ועניין מעשיים ומעצימים, שאיחדו ואיגדו את מי שאני לעצמי מגובש ומאוחד יותר מכפי שהייתי עד כה. ביאן".
"אחרי שנים בלופ של עבודה בתחום שאני בספק אם בחרתי בו, או התגלגלתי אליו, וחיים עם ענן שחור וכבד שמרחף לי מעל הראש של אי סיום לימודים וספק אם יש בי כוחות לעמוד מול כיתה ולנהל שיעור. החלטתי בפעם העשירית בערך, שאני מסיימת את התואר הזה. לא ידעתי ולא שיערתי, אבל נכנסתי לתהליך שינוי מהותי לחיי. בזכות האימון גזרתי את המשימות הענקיות למטלות ברות ביצוע. המפגשים השבועיים נתנו לי כוח ומוטיבציה לייצר תוצאות, להקשיב ללב ולראשונה בחיי לעשות בלי לחשוב על התוצאה המיידית, אלא על התוצאה בתווך הארוך. התובנות מתהליך האימון נשמעות כאוסף של קלישאות, אבל אני אגיד אותם: ללכת עם הלב…אין דבר העומד בפני הרצון…קיבלתי כוח להעיז, גושפנקא לעשות טעויות, ופשוט לעשות".
"שירה, את מאמנת מדהימה. כל מה שרציתי יש בך. שכלתנית, לא מתפלספת, ממוקדת ומעודדת. התבנית עליה התבסס האימון הייתה מצויינת. המהות שלך כמישהי שמגיעה מייעוץ ארגוני, הייתה מתאימה לי ולשאיפותיי…לא יכולתי לבקש יותר טוב מזה. את מאירת פנים ומסלול חיים. תודה רבה שגרמת לי להאמין בעצמי, לעצמי ועבור עצמי. ענבר גטר בורשטיין".
"האימון בהחלט קיים עבורי את ההבטחה. ההתבוננות הפנימית הייתה חשובה לי, הבהרת המטרות, הצבת היעדים והפוקוס להשגת המטרה. אהבתי מאד את סגנון האימון שלך. אהבתי שהשארת את "העבודה" עבורי, למרות שלא תמיד היה לי קל. היה לי נוח ונעים לעבוד איתך ברמה המקצועית הגבוהה שלך, בידע ובניסיון שיש לך. פזית דן".
"האימון בשבילי אומנם התחיל במפגשים שלנו אבל הוא מלווה אותי עד היום בכל מקום ובכל זמן.בזכות האימון אתך רכשתי המון כלים לגישה חיובית לחיים, למדתי להישאר נאמנה לעצמי ולערכים שלי וגם כמובן לשמור על האותנטיות שלי, למדתי למצות את הפוטנציאל שלי ,להציב לעצמי מטרות ולהגיע אליהן בצעדים קטנים  והרבה מזה בזכותך שירה !! את באמת מדהימה ואמליץ עלייך בחום רב! באהבה גדולה!!הדס קזולה".  
sdfsdf