דרך חדשה לארגון שלך

עסקים רבים מתמודדים עם מגוון רחב של אתגרים ניהוליים ועסקיים האופייניים לחיים של ארגון מודרני ודינאמי. מצבי משבר, אי וודאות ותהליכי שינוי חיצוניים ופנימיים מתמשכים. לעיתים גם שינויים במפת התחרות, בהעדפת לקוחות, ברגולציה ובמגמות העסקיות, כמו גם שינויים בתחום העסקת עובדים ותהליכי עבודה.
אתגרים אלה מחייבים את הארגון לצמיחה ולשינוי ואת המנהלים בארגון לשכלל את יכולות הניהול, לפתח תהליכי קבלת החלטות יעילות, לפעול במצבי עמימות ושינוי, להתאים את הארגון לניהול גמיש תוך הוכחת ביצועים משופרים ויעילות מתמדת. הצורך של הארגון ביוזמה, התפתחות וגמישות הופך לחיוני ואף הישרדותי.
פעמים רבות קיים  קושי  להביא לשינוי מתוך המשאבים הניהוליים והמקצועיים של  הארגון עצמו. לרוב, פריצת הדרך, תגיע בעקבות נקודות מבט מקצועיות חדשות ואובייקטיביות על החברה. ייעוץ ארגוני הניתן ע"י דמות חיצונית – בלתי מעורבת, יכול להביא לשיח הארגוני רעננות, חדשנות  ונקודות מבט חדשות ואובייקטיביות יותר.
הכול מתחיל ונגמר באנשים. אני מציעה לכם, חברות וארגונים, ליזום על פני להגיב, לפתח ולשכלל את הנכס היקר שלכם – ההון האנושי.

"שירה, תודה רבה על המשוב ובעיקר על האופן בו העברת אותו. נהניתי מאוד גם מהשיחה הראשונה בה הצלחתי להפתיע את עצמי עד כמה בחופשיות אני יכול לדבר על הדברים שמקשים עלי את היום יום ואת אופן ההתמודדות שלי, וחיכיתי לשיחת ההמשך בה תוכלי לחבר את הפרטים והנקודות לשלם. וגם אם לא הכל מתיישב לי במקום עדיין וגם אם לחלק מהדברים אולי יש הסבר רציונאלי עובדתי, אלו הדברים עלי להשקיע ולעבוד עליהם. אולי היה נראה שאני קצת נרתע מהמשוב או לא מקבל, אבל בראי השבועיים שחלפו, אני מרגיש איך זה מתיישב כבר ובשיחות שאני מקיים עם עמיתים, אני חושב על המשוב הזה. אז שוב, תודה רבה על ההשקעה באיסוף הנתונים והניתוח ובעיקר תודה על האופן הנעים, המקצועי והמאוזן בו העברת את זה".​
דן דורון
אני מכיר את שירה רוזנפלד מזה כעשרים שנה, מאז הייתה מנהלת משאבי אנוש בחברה אותה ניהלתי. בהמשך, שיתפנו פעולה במספר פרויקטים בהם היא הובילה את הייעוץ הארגוני. באחרונה, היא הובילה בקבוצת דיסקונט, בתקופה בה כיהנתי כיו"ר הקבוצה, מספר פרויקטים מורכבים שיעדם – שיפור תהליכי העבודה של הדירקטוריון וההנהלה הבכירה בבנק דיסקונט ובחברות הבת העיקריות שלו. שירה היא שילוב מופלא של תכונות אישיות ייחודיות ויכולות מקצועיות גבוהות. אישיותה הקורנת ויכולותיה הבין-אישיות מאפשרות לה לקרב אליה אנשים ולהתנהל עימם בפתיחות מלאה ובאמון מוחלט. היא נבונה, מקצוענית ובעלת אינטואיציה אנושית ועסקית. בעבודתנו המשותפת נוכחתי ביכולתה להוביל תהליך קבוצתי מורכב בדינמיקה חיובית, ביסודיות רבה ובתכנון מבוקר, להשגת יעדים של אפקטיביות ויעילות, עם הסכמה מלאה בין חברי הקבוצה. את ממצאי עבודתה היא מציגה בביטחון רב וברוח טובה, בבהירות ובמקצוענות ללא פשרות.
יוסי בכר
יו"ר בנק דיסקונט לשעבר​
sdfsdf