דרך חדשה בחייך

החיים המודרניים מאופיינים במרוץ ועומס רגשי אישי ומקצועי. פעמים רבות אנשים חווים עייפות, שחיקה, חוסר שביעות רצון סיפוק והנאה ומייחלים לשינוי שיגרום להם לשמחה הנאה ומשמעות.  פעמים רבות אנשים כבר מודעים לצורך בשינוי אך עדיין לא יודעים לאן ללכת, באיזו דרך לבחור, מה להחליט, כיצד לפעול, המחשבות וההתלבטויות גורמות לתסכולים רבים ולתחושת תקיעות.  לעיתים אנחנו גם עומדים בפני צמתים אישיים ומקצועיים ונדרשים לבחור ולהחליט במהירות. רוצים לשנות, אך חווים בלבול, חוסר מיקוד והבנה.

"אחרי שנים בלופ של עבודה בתחום שאני בספק אם בחרתי בו, או התגלגלתי אליו, וחיים עם ענן שחור וכבד שמרחף לי מעל הראש של אי סיום לימודים וספק אם יש בי כוחות לעמוד מול כיתה ולנהל שיעור. החלטתי בפעם העשירית בערך, שאני מסיימת את התואר הזה. לא ידעתי ולא שיערתי, אבל נכנסתי לתהליך שינוי מהותי לחיי. בזכות האימון גזרתי את המשימות הענקיות למטלות ברות ביצוע. המפגשים השבועיים נתנו לי כוח ומוטיבציה לייצר תוצאות, להקשיב ללב ולראשונה בחיי לעשות בלי לחשוב על התוצאה המיידית, אלא על התוצאה בתווך הארוך. התובנות מתהליך האימון נשמעות כאוסף של קלישאות, אבל אני אגיד אותם: ללכת עם הלב…אין דבר העומד בפני הרצון…קיבלתי כוח להעיז, גושפנקא לעשות טעויות, ופשוט לעשות".
נעמה​
שלום שירה, אני רוצה שוב להודות לך על עשרת המפגשים הטובים והעוצמתיים שקיימנו, במהלכם גיליתי הרבה דברים על עצמי. אני רוצה לשבח את מקצועיותך, את גישתך האנושית, הסבלנות שלך, ובעיקר האישיות שלך, אותה את מביאה אל תוך האימון באופן מוחלט לדעתי, ולא מאפשרת לשום הפרעה חיצונית שהיא להופיע שם. אני חושב שמאמן יכול להיות רק אדם שיש לו את זה, יכולות מעבר למה שנלמד בקורסים. לך יש את זה ובגדול, אני שמח שזכיתי לפגוש אותם ואותך. הרבה הצלחה בהמשך דרכך ואין ספק דרכינו עוד יצטלבו. בברכת שבוע טוב"
אדריאן לוינגר​
sdfsdf