המלצות של תהליכי סופרוויז'ן, קבוצות וקורסים:

"שירה היקרה,
בפשט, סופרויז'ן הוא בסך הכל פיקוח. במציאות, הוא מסע קבוצתי ואישי בו היית לנו למורת דרך. קיבלת קבוצה אומנם נפלאה 😊 אך גם כזו שמרגישה שהמפה כבר בידה ואת בהתמדה וללא ויתורים הראית לנו את כל המדרונות והעיקולים, במקביל לנופים הנפלאים. והרבה לפני שלמדנו להיות מאמנות יותר טובות, ובהחלט למדנו זאת, למדנו להתלבט, להתחבט, לשאול שאלות גם כשנראה שיש לנו את התשובות. תודה לך על הגמישות בין התורה הסדורה לצרכים של הקבוצה, תודה לך על הרבה מאוד רגעים של דיוק והשראה. על משובים נפלאים שהותירו אותנו עם מחשבות ותובנות וכמובן כל פעם יותר טובות, על הבמה שכל אחת מאיתנו קיבלה, בחדר חמים עם אינספור פינוקים. פשוט תודה על שנה של צמיחה אמיתית שאת תוצאותיה מרגישים ברמה היומיומית"
אורה, ריקי, יעל, קרן, הילה ומירי
28.1.20
"שירה אהובה,
איזו זכות גדולה נפלה בחלקנו, לקבל אותך כמנחה לקבוצת הסופרויז'ן שלנו. לא יכולנו לבקש יותר – אישה עם ניסיון עשיר, יכולת העברת מסרים, נעימה, אשת שיחה, בעלת יכולת ניתוח, אינטליגנטית והכי חשוב יפה ומהממת (חחח). לימדת אותנו הרבה על אימון ותהליכים, אבל בעיקר לימדת אותנו להיות סקרנים, לחקור ותמיד לדעת שיש עוד נקודת מבט. הבנו שההתמקצעות היא מקצוע וכי עלינו להמשיך ולחקור, להמשיך וללמוד, להמשיך ולהתאמן כדי להגיע לפסגות חדשות. איש חכם אמר פעם..."בשביל להגיע לפסגה צריך לאהוב את הדרך" אנחנו התאהבנו בדרך שלך !!! הקשר שנרקם ביננו היה ייחודי ואפשר לנו להרגיש בנוח ובחופשיות מלאה לאורך כל תהליך הלמידה, עשית זאת ברגישות ונחישות שמאפיינת רק אותך. תודה שגרמת לנו להתאהב במקצוע ולהיות גאים בו. אנו באמת מודים לך מכל הלב על כל מה שעשית ולימדת אותנו במהלך הסטאז'.
אין כמוך! "
לימור, דניאל, ורד, רוזית, מעיין וענבר.
11.7.18
"שירה יקרה,
את שירה – את, שיר השירים. הבאת לשולחן מקצועיות, ניסיון רב, דיון בסוגיות אימוניות שקבלו טיפול מקצועי מזוויות שונות. פתיחות וגמישות, עם עמוד שדרה יציב ואיתן. אווירה נהדרת, נדיבות, הקשבה, ויכוח בריא ועוד ועוד... מודים לך על הליווי, מודים לך על היותך בבחינת "נאה דורש – נאה מקיים", מדגימה בהוויתך ובאישיותך את הערכים האוניברסליים אחד לאחד. מאחלים לך שתמיד יהיו ידייך מלאות בעשייה, במימוש עצמי, בהגשמת משאלות ליבך, וכל זאת בבריאות איתנה.
בהערכה רבה וידידות, מכולנו ! "
ענבל, עודד, גל, אסנת ומיקי
קבוצת סופרויז'ן, בי"ס לאימון – לוגוס
"לשירה,
תודה! תודה על ההקשבה, ההכלה, העצה הטובה, העדינות שבך. עזרת לי רבות בתהליך הסופרויז'ן, ועל כך אני מודה. "
אילנית אדרי
7.4.19
"שירה היקרה,
לא להאמין שהגענו כבר לקו הסיום, שמרגיש כמו התחלה. כבר כמעט שנה חלפה מאז שכל אחת מאתנו החלה את הליווי האישי, וכבר 8 חודשים מאז שהפכנו לקבוצה שנפגשת בקביעות אחת לשבועיים. הליווי שלך היה כמעט קסום, נדיר שנתת עצה (אלא אם ביקשנו במפורש), ולכל דילמה, התחבטות או לבטים דאגת לשאול את אותן השאלות שנוגעות עמוק בפנים, שיורדות עוד שכבה ועוד אחת, עד שידענו את התשובה, מה נכון ומקצועי לעשות. הדגמת לנו בשידור חי מה המהות של מאמנת טובה, ואיך מומלץ להתמודד כשנתקלים בבעיה. איפה זה פוגש אותך? מה גרם לך להגיב ככה? איך את מרגישה" מה היית רוצה? ואיך נראה לך שהכי נכון להתמודד עם המצב? ולמרות שלא נתת לנו תשובות, הרגשנו שתמיד היית לנו גב. ותוך כדי תנועה היית לנו מראה – לחששות, לפחדים, לאוטומטיים ותגובות מתוך תפיסות העולם. מעולם לא עשית לנו נו נו נו – היית אמפטית ומכילה, מבינה את הדרך כי גם את עברת אותה ודאגת לחבק במילים כשזלגה דמעה, כשהתאכזבנו מעצמנו, כשהיינו נסערות, היית מגיעה עם קולך הרך, משקיטה סערות פנימיות. היה אפשר לפרוק אצלך בחדר את הטוב והפחות טוב, וגם לצחוק ולעשות קצת שטויות. הרגשנו אותך כל הדרך לצדנו, הובלת אותנו במסלול הסופרויז'ן כשותפה מלאה, שותפה לתוכן האימונים ומן הסתם לתחושותינו. את זאת שראית באמת איזו דרך כל אחת מאתנו עשתה, את השינוי המהותי באיכות האימון וההקשבה. אז כל מה שנותר זה להגיד תודה שבזכותך הדרך הייתה מאד נעימה, דרך של המון התמודדויות, למידה ויציאה מאיזור הנוחות, דרך שהובילה אותנו לעוד התפתחויות.
בהערכה ובאהבה "
שני, גילי, גאולה ודנה
קבוצת סופרויזי'ן 2017
"שירה היקרה,
אנו מסיימים היום את הדרכתך במסגרת הסופרויז'ן, אבל כל סיום הינו סימן להתחלות חדשות. בהנחייתך המקצועית והמקדמת, אני מרגישה כי זכיתי להיות מודרכת על ידי מאמנת שמוליכה אותי להתחלות חדשות ומרתקות. שירה, אהבתי את ההתייחסות שלך לדוחות שלי. תמיד ניהלת את השיחות שלנו בצורה ברורה ומובנת, וגורמת לי לראות את הדרך הנכונה לקבלת התוצאות הרצויות עם המתאמנים שלי. את העברת את הידע המקצועי המרשים שלך ואת התובנות הנבונות שלך בצניעות ובנחישות, והובלת אותי באופן שיטתי ומובנה ללא פשרות. ואכן, המתאמנים שלי זכו להישגים נאים הרבה בזכותך. את מתנהלת בנועם וברגישות גבוהה הביקורת שלך תמיד בונה ומחבקת. הרגשתי מעיין רוח גבית מקדמת וחיובית, שחזקה את הביטחון שלי כמאמנת. המשיכי להיות כל כך מקסימה ונהדרת ואשמח להמשיך להיות תחת סופרוויז'ן שלך גם בהמשך. .
בהערכה רבה ובאהבה "
מאילה סקופ
"שירה יקרה,
בשקיקה אני גומעת כל מילה שלך, כל ניסוח והכתיבה שלך, ראייתך המקצועית כל כך, העצמתך אותי כי רבה, עידודך אותי, הפניית תשומת ליבי, לפרטים אלו ואחרים. היית משמעותית לי ביותר, צרכתי ממך כלים רבים, מיומנויות ודרך מקצועית יותר ואף חדשה. אין ספק שתחסרי לי בגישתך המיוחדת והעוצמתית. הקבוצה הייתה אוזן קשבת בדיונים על מקרים שהעלינו. שמעתי רעיונות מעניינים לדילמות שלי, זיהיתי לעיתים רגשות דומים לשלי בעת קושי/בעת הצלחה. גם חילוקי דעות ואי הסכמות תרמו והעשירו. הדיונים היו מעניינים, השיח הפרה מאוד, למדתי על סגנונות שונים בינינו. המפגשים שלך, שירה, היו רציניים, מקצועיים ביותר, מלמדים, מקדמים עבורי. הרצינות שלך, המקצועיות שלך, השקט, הרוגע שלך, תרמו מאוד לאווירה הלימודית. המשוב שלך לדו"חות ששלחתי אלייך אחרי כל אימון שלי, העצים אותי מאוד, עודד אותי, החמיא לי, קידם אותי, דחף אותי לנסות דרכים אחרות, נוספות, אתגר אותי, השביח את מקצועיותי כמאמנת .
תודה על הכל "
רונית עופר
"לשירה יקרתי,
כאשר אני כותב יקרה זו לא מצוות אנשים מלומדה או נימוס מחייב, אני באמת מתכוון לכך! במהלך פגישותינו, הצלחת ליצור אווירת לימוד, הבנה ונתינה פתוחה ללא עכבות ומחיצות, וכל זה ללא מאמץ מיוחד, אלא זרימה טבעית של הדיון. לא תמיד אופי, כישורים ויכולות הולכים יחד עם יופי. אצלך זה קיים. הדרך שבה אימנת אותנו, שבה ההוויה לא פחות חשובה מהשגת המטרה, הייתה חשובה לי במיוחד, מאחר שבאופן טבעי אני משתדל לחתור למטרה במהירות האפשרית. ממך למדתי והפנמתי שלעיתים הדרך העקיפה כביכול, מובילה בסופו של דבר להשגת המטרה. קשה ללמד רקדנים ותיקים צעדים חדשים, אבל את הצלחת בכל זאת ועל כך נתונה לך תודתי הגדולה. "
סיו
"הקבוצה היתה עבורי מקום בטוח ומקור תמיכה. עיקר תרומתה מבחינתי היה בשיתוף. למדתי רבות ממקרים שהבנות האחרות הביאו, מן הדילמות שלהן ומן השיח שהתפתח בעקבות זה. תרומה נוספת היתה העמקה בנושאים שכל אחת הביאה ממקורות שונים. מקור העשרה נהדר. את, שירה, עבדת לי מצויין. הגישה שלך, הנועם שלך, הישירות שלך, האמת שתמיד נאמרת בדרך הנכונה ובמקום הנכון, הרקע המקצועי שלך, הדוגמאות שאת נותנת, היכולת שלך להביא את עצמך ומעל הכל המקצועיות שלך. תודה רבה לך, נהניתי מהתהליך האישי כמו גם הקבוצתי ומחכה לפגישותינו הבאות, אני ממשיכה ללמוד ממך! "
נטע גילון
"שירה יקרה,
אני יודעת שמשוב הוא מתנה, אני יודעת שמשוב זה לא מחמאות, אני יודעת שמשוב אמור להיות כזה המלמד את מקבל המשוב משהו שהוא לא יודע, משהו מעצים, ענייני. אני אפילו יודעת שיש להשתמש במשוב במסרי אני. ואף על פי כן, רוצה אני שתדעי, כי היית לי מורת דרך. היום, כשאני כותבת את הדברים, ומתבוננת על התהליך שעברתי איתך, ברור לי שבמקצועיות ראויה לקנאה, אמנתי אותי. כיוונת אותי אל עצמי. תודה! "
גילת סיון​
"אני מאוד אוהב את הגישה הבינאישית שלך, הפתיחות, ההתעניינות האמיתית בעולמנו. ניכר שאת אשת מקצוע ממדרגה ראשונה ולי אישית זה חשוב ללמוד ממישהו שהוא אותנטי ומסוגל להעיד על דבריו מתוך ניסיון ולא תיאוריה. אהבתי מאוד שאת לא חוסכת מאתנו ביקורת, לא מרפה כאשר נראה שעוד לא נגענו בנקודה ומאפשרת לנו גם להבחין מתי הרגשות שלנו מנהלים אותנו. אני מנסה עדיין לאמץ לליבי רבות מהשאלות ששאלת, יש לך סגנון חודר וחד מאוד כך שקשה מאוד להתחמק בתשובות כאשר את שואלת שאלות.
אני מודה לך מאוד על הדרך הנפלאה שעברתי איתך. את מהווה עבורי מודל למאמן טוב . "
אורן שמול
"שירה,
תודה רבה רבה על תהליך קסום ועוצמתי שהובלת. למדתי ממך המון, בדרכך הצנועה הנעימה והמקבלת הצלחת להעביר לנו באמת מה הם הדברים החשובים שעליהם צריך לשים דגש כמאמנים. נתת לנו מצד אחד המון חופש פעולה אבל גם הדגשת בפנינו את חשיבותו של המודל של גומא ושאחד לא בא על חשבון השני אלא אפשר לשלבם. הרגשתי מאוד נוח לשאול כל דבר ולהתייעץ איתך, וגם ולפתוח דברים בפני חברי הקבוצה. וזאת מכיוון שאת נתת תחושה של ביטחון ואפשרת לנו את המקום הזה. ברמה המקצועית קיבלתי הרבה כלים שעוזרים לי כמאמנת להתמודד עם סוגיות ודילמות שונות שעולות בתהליכי האימון. אני מודעת יותר לעצמי ולמה שקורה לי בתוך תהליכי האימון השונים. ואני מקבלת את עצמי יותר כאדם שלם וכך גם את המתאמנים. הקבוצה תרמה לי מאוד, הרגשתי שאני מגיעה למקום בטוח ותומך, הדיונים והדילמות המשותפות, מגוון הדעות השונות, השיתוף של המקרים וניתוחם שיתוף הרעיונות והכלי אימון השונים תרמו לי מאוד ואכן אני נעזרת בהם כמאמנת. התקשורת הטובה שנוצרה בינינו – בין חברי הקבוצה ובין המנחה (בינך) לקבוצה ולכל אחד מאיתנו בנפרד בהחלט תרמה לי וגרמה לפתיחות רבה ולהרגשה נעימה ובטוחה.
תודה רבה! "
עינב כץ
"הלמידה בתהליך הסופרויז'ן הייתה רבה מאוד, ולכן אני מעט מתקשה לסכם אותה בכמה מילים. אני אנסה בכל זאת: הלמידה המשמעותית ביותר הייתה למידה על עצמי, מה החוזקות שלי כמאמנת וגם מה עליי לשפר. למדתי כי האתגר העיקרי שלי הוא להישאר ולהתעמק ב-BEING, בהוויה של המתאמנים ולא לברוח ל-DOING, אזור הנוחות שלי. בדרך קיבלתי בהירות לגבי דילמות שהצגתי וגם אחרים הציגו, בנושאים כגון גביית כסף, מתי זה הזמן הנכון לסיים את האימון, מה הגבולות של האימון, מה הבדל בין טיפול לאימון סוגיות אתיות באימון ועוד ועוד. בנוסף לתהליך של גומא, למדנו כלים נוספים, חלקם הספקתי ליישם כגון: יומן האושר, שאלון "ספר לי עליי", עץ הדמויות, הצעות לשימוש בקלפים ועוד. הכלים הנוספים, המאוד משמעותיים, שאני לוקחת להמשך הדרך, אשר למדנו במהלך כל המפגשים הם: שאילת שאלות אימוניות והסתכלות על רווח ומחיר של תפיסות והתנהגויות של המתאמן. הרגשתי כי הקבוצה מאפשרת למידה, פתיחות והכלה כשנפגשנו עם הקשיים בדרך. מאוד למדתי מהדילמות שאחרים הציגו ובאופן מוזר כל דילמה פגשה אותי באיזשהו אופן. נתרמתי מאוד מהמחשבות ונקודות מבט שונים של חברי הקבוצה על הדילמות שאני ואחרים הציגו. הרגשתי בנוח להיפתח מול הקבוצה ומאוד נהניתי להגיע אליה כל יום רביעי. הרגשתי כי חברי הקבוצה רציניים, מקצועיים ועם הרבה רצון ללמוד ולהתפתח. המפגשים הועברו בצורה פתוחה ונעימה. הרגשתי כי בסגנון ההנחיה שלך יש הרבה קבלה והבנה והיא נטולת שיפוטיות. ההנחיה הייתה בגובה העיניים ואוטנטית. הדבר אפשר לי להרגיש בטוחה, להיפתח להרגיש אמון בך. במהלך המפגשים הפגנת הרבה ידע, מקצועיות וניסיון באימון. מאוד אהבתי שמדי פעם הבאת גישות מתחום הפסיכולוגיה המשתלבות עם תחום האימון. את יצרת אווירה נעימה, נוחה ובטוחה שאפשרה לי ללמוד ולצמוח, לא רק כמתאמנת, אלא גם כאדם.
אני מודה לך על התהליך המשמעותי שעברתי בסופרויז'ן! "
שואנה
"מעבר לתרומה של הקבוצה, השינוי הגדול שעברתי הינו בזכותך, המילים לא יכולות לתאר את רמתך המקצועית, את יחסך החם והאירוח הנפלא בביתך הפרטי. עשיתי מאמצים להגיע לכל המפגשים בגלל התחושה הכיפית במפגשי הסופרויז'ן. המון תודה על החוויה הנפלאה . ותודה גדולה על מי שאת ועל מה שאת... "
שחר
"ההנחיה שלך:
• העובדה שאפשרת ודרשת באותה מידה הייתה מופלאה
• הדרך בה הראית לנו כיצד שואלים שאלות הייתה מעולה עבורי
• האופן בו התייחסת אלינו ואפשרת לנו להתייחס אלייך הייתה מצויינת לי
• ההדדיות אותה אפשרת הייתה טובה לי מאוד!!
• העובדה שהיית גב עבורנו!
נתת מענה לשאלות גם אם אלו לא היו קשורות אלייך ישירות, יכולנו לסמוך עלייך וידענו שאת שם – איתנו ובשבילנו! לן לסוס.

ועכשיו משהו יותר אישי - רק בין שתינו, אני שמחה שנפל בחלקי לעבור את תהליך האימון בהדרכתך, למדת אותי, הדרכת אותי לאורך כל הדרך במסירות, באהבה ובמקצועיות רבה, אני יודעת שאני ב"דרך" הנכונה להיות מאמנת מסורה וזה הרבה בזכותך, באהבה רבה. "
רונית טמיר
"אמת יותר ממה שהיה- כלום! שירה ככ נדיבה, מכל בחינה! אני הרגשתי שאת לא "מתקמצנת" על ידע ונותנת את כל כולך. זה היה נפלא. שוב, אני נתרמתי מאד מהקטע של התהליך שעובר עלינו כמאמנים בתוך כל תהליך
תודה רבה ! "
איריס גרינשפיין
"שירה יקירתי,
כל דבר טוב ונחמד נגמר בסופו ואנו תמיד בחיפוש הדבר הטוב הבא שיעשה לנו את זה, היה לנו טוב איתך מאוד, בהחלט זמן איכות, נהנינו במפגשים, היה פורה ומפרה, נשאר לי רק להודות לך על מי שאת, מי שהיית איתנו ועל מה שנתת לנו ממך, ההבדל הוא שעשית זאת בכנות מקצועית ומאהבה וזה עושה את ההבדל מאנשים מהסוג שלך, לבין כאלה שבאים להעביר עוד אימון.
תבורכי וברור שאהיה איתך בקשר "
"מילים חמות לי עלייך שירה, מהמפגש הראשון, הבנתי שאני מתחבר ואוהב את הגישה והדרך שלך בנושא האימון, ההדרכה שלך הייתה מאוד שוטפת ועניינית, היית ממוקדת בנושא ולא נתת לנו הרבה לברוח, בפעמים מסויימות הרגשתי שחוזרים על דברים שכבר דשנו בהם די והותר, אך ברור לי שהם היו חשובים לשינון והטמעה של הנלמד. ידעת לקבל את השונה ממך ולאתגר ולהוביל אותו גם בדרכו שלו וזאת לפי הבנתך וההיגיון שבך. ההבנות והתובנות שלך, הלכו במקביל עם התפיסה והחשיבה שלי, כך שיכולתי להוציא וללמוד מכך המון. היית טובה מאוד לטעמי, מודה ומברך על כי נבחרתי להיות בקבוצה שלך. הקבוצה הייתה חשובה כדי לראות את האחר, את השונה ממך,את צורת האימון בדרך אחרת, התמודדויות של המאמנים השונים עם המתאמנים, תוך כדי למידה בשלבים השונים שלהם בדרך, התקיעויות, הלבטים, הדרך השונה, הפתרונות היצירתיים לפתרון ויציאה מסבך, הדילמות שהביאו המאמנים, כל אלו מלמדים והופכים אותנו הלכה למעשה וטובים יותר.
באהבה "
דוד לזר
"עברתי תהליך של התפתחות אישית ותחושה של תזוזה מהמשבצת בה הייתי בתחילת דרכי: מיומנות ההקשבה הנקייה, ללא שיפוטיות או רצון לרוץ ישר להציע פתרון שנראה לי. הבנתי שלא כל מה שנראה לי נכון או מוטעה, בהכרח נראה ככה גם למתאמן. ההבנה הבסיסית שכולנו עולמות שונים ובעלי פרספקטיבה אחרת. להקשיב בכל הרמות גם למילים גם לצלילים וגם לתחושות הבטן שנובעות ממה ששמעתי. כן להקשיב לאינטואיציה שלי. גם כשאני לא מבינה באותו הרגע את ההקשר, למה ואיך זה מתקשר- היא בסוף תמיד מוכיחה את עצמה! לא לפחד לשאול שאלות שמתעוררות בי ספונטנית תוך כדי ההקשבה לסיפורו של המתאמן. להבין שגם כשאני מתכננת את המפגש, להשכיל לזרום עם מה שיוצא בו ולא להיצמד לתכנים ולנושאים מראש. תחילה הייתי בקיבעון ונהגתי לפי המודל באופן סיסטמתי. כעת אני מבינה שכל תכנית היא בסיס לשינויים!! חשתי על בשרי שאי אפשר להתייחס לכולם כאל מיקשה אחת ולכן הבנתי שאני צריכה להתאים את הקצב ואת הדרישות ואת התרגילים- לסוגי המתאמנים השונים. "
שירן גולן לוריא
"עבד לי שהיה מישהו שבודק אותי ושומר עליי מטעויות משמעותיות שאני עלולה לעשות בדרך. עבדו לי עצות רבות ונפלאות שקיבלתי ממך ושרובן ימשיכו וילוו אותי עוד המון זמן. היה חסר לי עוד קצת מקום וזמן לניתוח ומשוב יותר פרטני לדוחות. תמיד הבנתי שאת עושה כמיטב יכולתך, ושיש לך אין סוף דוחות לעבור עליהם ושזה בלתי אפשרי לבחון/להעיר או להאיר על כל משפט ומילה שכתבתי, אבל… רציתי את דעתך המפורטת והמלומדת יותר. רציתי עוד ועוד הזדמנויות ללמוד ממך והרגשתי שלעיתים גם אם את מאוד רוצה, אין לזה מספיק זמן וחבל… ההפסד כולו שלי…. ובגדול…. שירלה', מורתי היקרה והאהובה, אני שמחה שעבורי זו עדיין לא ממש פרידה… כמו קרציה לישבנך, אני דבוקה, ממשיכה איתך עוד קצת, עד שתגיע ממך הבעיטה…. אז תודה על חוכמתך, רגישותך ותשומת ליבך המקסימה, את מורה נפלאה ואישה נפלאה, שמחה שדרכינו כך במקרה נפגשו יחדיו, שמחה עוד יותר על הידע שנרכש ולא אבד. תודה על שתמיד הפגת פחד ואימה בתולית, תודה על שנתת הארה, הערה או עצה משמעותית, תודה על סבלנות אין קץ לתלמידה קרציה, תודה שהיית שם כשיכולת, וגם שלא באמת היית צריכה… מאחלת לנו המשך למידה פורה ומהנה, ולך יקירה, שתמיד תהיה שמחה ומדהימה!
תודה על כל שנייה במחיצתך…. תלמידתך "
עינבל וילקר
"קודם כל הקבוצה זה בית, מקום חם, מקבל, פתוח ומשתף. זכיתי בקבוצה מדהימה. קבוצה מאפשרת להיפתח ולהשתחרר. הפתיחות של הקבוצה אפשרה ללמוד הרבה מהדילמות ומקרים שכל אחד ואחת יציגו. מצאתי בעבודה קבוצתית תשובות על שאלות ששאלתי וגם לאלה שלא שאלתי את עצמי. הקבוצה לימדה אותי להתנהל בקבוצה וזו מתנה ענקית עבורי. כרגיל היה חסר זמן, אבל גם אם אני אישית לפעמים לא קיבלתי בימה להציג את הדילמות שלי למדתי לבקש את הבימה וגם למדתי מהמקרים של חברים לקבוצה. אני משחזרת בראש את המפגשים ולא מפסיקה להתפעל מהיכולת של שירה למצאו את הפואנטה, להגדיר אותה, להגיעה לשורשה ולשאול את השאלה הנכונה שעונה על מיליון שאלות שרצו אצלי בראש. על היכולת של שירה להוביל ביד בטוחה ותומכת ובו זמנית רכה ומלטפת. על סבלנות וסובלנות מלובות בחיוך. תודה ענקית מכל הלב, זה זכות להכיר אישיות כמוך ולא אפסיק ללמוד ממך "
טלי רוטנברג
"שירה נסיכה קסומה !!! עבורי את קוסמת! תודה על מה שלקחת על עצמך ביקום הזה... לעשות הבדל ממשי במה שחשוב לאנשים. את מעוררת השראה!!! האהבה שלי אלייך עצומה... את יפיפייה וחכמה וכולך טוב, נדיבות והקשבה.
תודה על כל רגע קסום "
אלמוג
"שירה את מהממת! באמת! לא בשביל להתחנף- ובמיוחד לאור העובדה שהתחלנו את הדרך עם סופרווייזרית אחרת (בלי להזכיר שמות (-: ). למדתי ממך המון, הנעימות שלך, העדינות שלך, הידע שלך... הכל עזר לי ולימד אותי המון. גם ברמה האישית לעצמי. בעיקר אני מצטערת שזה נגמר ושהמפגשים האלו לא יכולים להמשיך "
יפעת הללי
"אני מתגעגע אליך, למדתי ממך כל כך הרבה ובהנאה גדולה. חיכיתי למפגשים איתך ונהנתי מכל רגע. כמו שאנחנו האשכנזים אומרים את משו משו. אז אלף תודות ובאמת שתיהיה לך וליקריך שנה טובה בריאה ומהנה. אוהב אותך [כמובן באופן אפלטוני] ברמה האישית , את פשוט מקסימה ומשדרת זאת בכל דרך אפשרית, שפת הגוף הנעימה, טון הדיבור הרגוע – האמפטי המלטף . הרגישות שלך אפשרה בניית אמון ופתיחות שתרמה ללמידה וקבלה "
עמוס
"מאחלת לך עוד שנים רבות של עשייה, הנחייה והתפתחות מקצועית ושתעסקי תמיד בתחום שאת אוהבת. מוקירה ואוהבת וממליצה בחום להשתמש בשירותיך כמאמנת וכסופרווייזר "
רחלי קווה
"תודה לך על מי שאת, ותודה לאל שנפל בחלקי וזכיתי להיות מתאמנת בקבוצתך. תודה על הידע והנסיון המקצועי שחלחל אט אט ותפס מקום ותרם לרצון ומוטיבציה לשינוי ואומץ להעז. תודה על יכולת ההקשבה, האיכפתיות והדאגה האמיתית לאורך כל התהליך, על הכלים, התובנות, החום והבטחון ותודה שהיית כה רגישה , מכילה ,איכפתית ..... בשלב מאוד פגיע ורגיש בחיי. תודה שהיית כאן בשבילי. הקבוצה היוותה עבורי חממה, מקום מקבל , תומך, מאפשר, לא שיפוטי,נוצרה חברות אמיתית, עבודת צוות, אווירה של קבלה ושיתוף פעולה כל זה כמובן איפשר את היכולת לחשוף רגשות וסיפורים אישיים . אני יכולה להעיד על עצמי שאני ממש לא מאלה שמשתפת ונחשפת אך בקבוצה זו הרגשתי נוח והבאתי את עצמי עם סיפור אישי לא קל מבחירה כמובן. וזה עשה לי טוב. יכולת ההכלה של הקבוצה ושלך חיזקו אותי מאוד בתקופה כה קשה בחיי. הצלחת הקבוצה
המון תודות!!!! "
טליה
"פשוט מצוין היה הכול. בראש ובראשונה את מדהימה גם כאדם, גם כמאמנת ובטח כסופרויזורית. אני לא מצטער לרגע שנלחמתי לעבור אליך לקבוצה "
זיו טור
"שירה,
השילוב קסום שהבאת לקבוצה בין מקצועיות, חדות, כלים, רעיונות, עומק וחשיבה, לבן ניהול התהליך מול הקבוצה, עם מיומנויות הקשבה, העמדת גבולות, תמיכה, העצמה חיזוק והומור, היו עבורי מודלינג ומקור השראה הן ברמה המקצועית והן הרמה האישית. ועל כך, תודה רבה. אני מקווה שהחיים עוד יפגישו בינינו "
טלי דינרי
"שירה,
הזו הייתה זכות גדולה עבורי להכיר אותך, ללמוד ממך, ולהתבונן ולהקשיב לאופן המקצועי, המושכל והרגיש, שבו ניהלת את הקבוצה והמפגשים. במיוחד אהבתי את המיומנות הגבוהה שלך בניסוח שאלות - לנו כמאמנים ובאמצעותנו למתאמנים. תודה על הכול, ובפרט על המשובים.... מקווה להנות מההוויה שלך גם בעתיד. "
יאיר
"לשירה יקירתי!,
הכאשר אני כותב יקירה זו לא מצוות אנשים מלומדה או נימוס מחייב. אני באמת מתכוון לכך! במהלך פגישותינו, הצלחת ליצור אווירת לימוד, הבנה ונתינה פתוחה ללא עכבות ומחיצות, וכל זה ללא מאמץ מיוחד, אלא בזרימה טבעית של הדיון. לא תמיד אופי, כישורים ויכולת הולכים ביחד עם יופי, אצלך זה קיים. גמרנו כבר את האימון, ומותר כבר להגיד את זה, נכון? הדרך שבה אימנת אותנו, שבה ההוויה לא פחות חשובה מהשגת המטרה, הייתה חשובה לי במיוחד, מאחר שבאופן טבעי אני משתדל לחתור למטרה במהירות האפשרית. ממך למדתי והפנמתי שלעיתים הדרך העקיפה כביכול, מובילה בסופו של דבר להשגת המטרה. קשה ללמד רקדנים ותיקים תעדים חדשים, אבל את הצלחת בכל זאת ועל כך נתונה לך תודתי הגדולה. "
סיו
"שירה,
קודם כל את אישיות מקסימה וכובשת. כמובן שגם מקצועית מאוד את מהווה עבורי מודל לחיקוי ולא אשכח את מה שינקתי בתקופת הסופרוויזן. לא היה חסר לי דבר. נהנתי מכל רגע. למדתי המון "
שירלי קליין
"שירה היקרה!
איך מסכמים תקופה כל כך משמעותית בהתפתחות המקצועית שלי. בעצם ליווית אותי יותר מכל אחד בתהליך עד כה. גם היית מורתי בקורס הבסיסי וגם נתת לי את ההדרכה האישית השבועית הכל כך משמעותית. אין מלים בפי להודות לך על עזרה מקצועית ואנושית. באמת היית בחזקת " נאה דורש נאה מקיים " בהקשר של להישען על ה"יש" ולעודד אותי בכל צעד על העבודה וההתקדמות .בטחת בי יותר ממה שבטחתי בעצמי וזו עזרה גדולה. חבל לי שאינך ממשיכה אתנו. סגנון ההדרכה שלך מאוד עוזר ומפתח .אבל זה המצב ואנחנו נפרדות .אני שומרת על מספר הטלפון שלך ועל הזכות להיות אתך בקשר כלשהו.
באהבה הערכה והוקרה "
רחל ינאי
"שירה היקרה
הנוכחות שלך בסדנא היתה מעצימה, נוטעת ביטחון ועם זאת נעימה ביותר. את מעוררת השראה בהליכותיך בעצותיך ובהקשבתך המדויקת. אני מרגישה משיעור לשיעור את התפתחות המחשבה והלב.
תודה "
חגית לונדנר
"מנהיגות אפקטיבית היא לא לנאום נאומים או להיות נאה, מנהיגות מוגדרת על ידי תוצאות ולא ע"י תכונות" (פיטר דרוקר) תודה שהצמחת אותנו בדרכך המרתקת הזו, בה כל אחד פגש את החוזקות שלו אך גם את אתגריו. עם לב פתוח ובוטח, מילה טובה, שיקוף, חום ואהבה. לימדת אותנו שאימון נכון ושאלה אחת קטנה יכולים להביא שינוי גדול מעשרות נאומים. תודה שפתחת עבורנו את ביתך, וכפי שישבנו בנוחות על ספת "התלמידים" כיום אנחנו בטוחים גם על "כורסת המאמן". למדנו על מקצוענות, רגישות ואומץ!
תודה על הכל "
בתיה מור, שוואנה
"תודה מעומק הלב על הנחייה וליווי כל כך מקצועיים ומעצימים. במשך כמה חודשים ליווית כל אחת מאיתנו לחוד וביחד כקבוצה, העשרת אותנו מנסיונך ומהידע הרב שלך בתחום האימון, נתת לכל אחת מקום, תמכת, פירגנת מכל הלב, העצמת וחיזקת. פתחת לנו כיווני חשיבה חדשים ועזרת לנו להיתפתח כמאמנות תעירות, תוך שאת נותנת לכל אחת מקום להביא את הסגנון שלה. עוררת בנו סימני שאלה שהביאו לחשיבה לעומק ולהתפתחות, ולאורך כל הדרך הנחיית וליווית אותנו במקצועיות רבה, חוכמה, אנושיות ובעיקר עם הרבה חום לב ואכפתיות.
בתודה עמוקה "
נטע, גילת, אושרה, וכרמל
"שירה
ליווית אותנו במסע של כל אחד לעצמו. המסע לדייק את הכוונות, המטרות והאמונות. המסע שברוב המקרים אנחנו לא מעיזים לצאת אליו לבד למרות שהוא כולו שלנו. רק שלנו. האומץ להביט פנימה ביושר ולתרגם את מה שאנחנו חושבים ומרגישים ללא פחד. המסע הזה שמתחיל ומסתיים באהבה גדולה. כי אי אפשר בלי אהבה.
תודה "
קורס אימון מאי 2019
"אמרת לנו כי מאמן טוב לא ייתן לנו דגים וגם לא ייתן לנו פיתיון, מאמן טוב ייתן לנו חכה.
שירה – מה נאמר בסוף קורס אימון מדהים? נאמר לך תודה מקרב לב, על המשקפיים שנתת לנו, על השאלות ששאלת אותנו, על העוצמות שנטעת בנו, על ההקשבה ועל ההבנה. נאחל לנו שנזכה ליכולות הקשבה כשלך, נאחל למתאמנים חדשים לשבת מול מאמן כמוך. ולך נאחל שתמשיכי תמיד לאמן, כי את בעצמך אמרת זאת במפורש במפגש הראשון "אני מאוהבת באימון". ואז לסיום – תודה על הכל, נהננו מאד, למדנו המון על האימון ועל עצמנו.
תודה, תודה, תודה "
קורס אימון אוקטובר 2010
"ממרומי 46 שנותיי, הרגשתי שבשנים האחרונות אני מדשדש במקום בכל התחומים. מעל ראשי ומסביבי הייתה כיפת זכוכית, עבה וקשה לפריצה. למען האמת, הגעתי לקורס עם מטען סקפטי על הגב, חשד לגבי התהליך וחוסר אמונה לגבי מה עשוי התהליך לשנות בחיי. הגעתי לפגישה הראשונה ובה פגשתי קרן אור נפלאה בדמותה של המנחה שירה רוזנפלד. קרן האור הפכה לשמש אביבית בעולמי. אותה קרן הפריחה את השממה, והפכה את עולמי על פיו. בזכותה, בזכות אישיותה, מטען האנרגיות החיוביות שבה, חיוכה המקסים, אנושיותה ומקצועיותה, נפתחתי, התחלתי להבין היכן מצויה תקרת הזכוכית, ומה התהליכים אותם עליי לעבור. לסיכומו של יום אני יכול לומר שאני נפרד בעצב רב משירה רוזנפלד ומהקבוצה המדהימה איתה חלקתי את מפגשי האימון. קבלתי המון כלים לחיים. באתי חסר אמונה לחלוטין, אולם גישתה של שירה הצליחה לסדוק את כל חומות ההגנה שהוצבו. היום אני מתבונן בחיוך ובאושר על כול התהליכים אותם עברתי מאז תחילת הקורס. הבנתי שנוח מאד להיות ביציע, אולם משקבלתי ארגז כלים אדיר, החלטתי בראש ובראשונה לפרק את היציע. מקומי אינו ביציע, מקומי במגרש בלבד! "
וכטל מיכאל
"שירה מדהימה!!
הקול שלך עוד מהדהד בראשנו..."מי אתם?" את שואלת... היום אפשר לומר שגילינו מי אנחנו... מבעד למסיכות, ההגדרות, התיוגים, התבניות המוכרות, רמת ההשכלה, המצב הפיננסי, המשפחתי והאישי, הפרדיגמות, הסביבה שלנו, הילדות שלנו וכל מה שניסיון העבר מביא איתו שיצר אותנו... איתך ובזכותך גילינו מי אנחנו באמת! נקיים וטהורים, רשאים ליצור ולהתחיל מחדש ולהמציא את מי שאנחנו רוצים ובוחרים להיות... תמיד הזכרת לנו להעצים חוזקות, לבדוק רגעי אושר ושיא ולקחת אותם יד ביד ולעלות משם. תמיד בדקת ושאלת איך אנחנו מתקדמים, מה גילינו, היכן נתקענו, מה עוצר מבעדנו להמשיך. הרי זה רק אנחנו...ואם נעשה "צעד אחד קטן", נשיג כל מה שנראה שהיה כלא אפשרי. כולנו נזכור וננצור אותך בליבנו לעד, את קסם מיוחד, מתנה נדיבה של היקום, היכולת שלך לגעת בכל אחת ואחד, לאט ובשקט, מבלי לפגוע, ובה בעת להיות חדה כשצריך ולא לוותר. כולך נועם ואהבה, אצילות נפש והקשבה נדיבה, יש בך עוצמות מרגשות וכולך ענווה. זכינו בך !!! אנחנו מודים לך על חודשים של אושר ותרומה. היית שם תמיד, גם כשלא היה קל, גם ברגעי כאב, כשסערות היו נוכחות. היית שם כדי לדאוג שנקום כשהן תחלופנה. תודה על שגרמת לנו ליצור תוצאות בלתי רגילות בחיינו. את מודל לחיקוי, השראה גדולה למה שאפשרי בעשייה ואהבה. תמשיכי לעשות הבדל ביקום הזה ואמן שתגשימי את עצמך ותיקחי מהנדיבות שלך פי שתיים לחייך שלך.
אוהבים "
קורס אימון אפריל 2012
"שירה יקרה,
אנו מסיימים היום את הדרכתך במסגרת הסופרויז'ן, אבל כל סיום הינו סימן להתחלות חדשות. בהנחייתך המקצועית והמקדמת, אני מרגישה כי זכיתי להיות מודרכת על ידי מאמנת שמוליכה אותי להתחלות חדשות ומרתקות. שירה, אהבתי את ההתייחסות שלך לדוחות שלי. תמיד ניהלת את השיחות שלנו בצורה ברורה ומובנת, וגורמת לי לראות את הדרך הנכונה לקבלת התוצאות הרצויות עם המתאמנים שלי. את העברת את הידע המקצועי המרשים שלך ואת התובנות הנבונות שלך בצניעות ובנחישות, והובלת אותי באופן שיטתי ומובנה ללא פשרות. ואכן, המתאמנים שלי זכו להישגים נאים הרבה בזכותך. את מתנהלת בנועם וברגישות גבוהה הביקורת שלך תמיד בונה ומחבקת. הרגשתי מעיין רוח גבית מקדמת וחיובית, שחזקה את הביטחון שלי כמאמנת. המשיכי להיות כל כך מקסימה ונהדרת ואשמח להמשיך להיות תחת סופרוויז'ן שלך גם בהמשך "
נעמה