המלצות בנושא ייעוץ/אימון ארגוני/ניהולי:

"שלום רב,
אני מכיר את שירה רוזנפלד מזה כעשרים שנה, מאז הייתה מנהלת משאבי אנוש בחברה אותה ניהלתי. בהמשך, שיתפנו פעולה במספר פרויקטים בהם היא הובילה את הייעוץ הארגוני. באחרונה, היא הובילה בקבוצת דיסקונט, בתקופה בה כיהנתי כיו"ר הקבוצה, מספר פרויקטים מורכבים שיעדם - שיפור תהליכי העבודה של הדירקטוריון וההנהלה הבכירה בבנק דיסקונט ובחברות הבת העיקריות שלו. שירה היא שילוב מופלא של תכונות אישיות ייחודיות ויכולות מקצועיות גבוהות. אישיותה הקורנת ויכולותיה הבין-אישיות מאפשרות לה לקרב אליה אנשים ולהתנהל עימם בפתיחות מלאה ובאמון מוחלט. היא נבונה, מקצוענית ובעלת אינטואיציה אנושית ועסקית. בעבודתנו המשותפת נוכחתי ביכולתה להוביל תהליך קבוצתי מורכב בדינמיקה חיובית, ביסודיות רבה ובתכנון מבוקר, להשגת יעדים של אפקטיביות ויעילות, עם הסכמה מלאה בין חברי הקבוצה. את ממצאי עבודתה היא מציגה בביטחון רב וברוח טובה, בבהירות ובמקצוענות ללא פשרות "
יוסי בכר
יו"ר בנק דיסקונט ומנכ"ל משרד האוצר לשעבר
"שירה יקרה,
מעבר לכך שהכרתי אישיות מדהימה ומיוחדת. וגיליתי חברה נהדרת, אני רוצה להודות לך על עזרה וסיוע מקצועי בעסק שלי. קיבלתי ממך ייעוץ ארגוני מעולה! לקחת צוות גדול, ומיקדת הגדרות ותפקידים. החברה הפכה יעילה יותר, מקצועית יותר, ורווחית יותר, והכל מתוך עבודה נעימה רגועה ומקצועית. העבודה איתך הייתה חוויה ועל כך תודתי. ברכתי שתמשיכי להוביל ולהצליח. ולחולל שינוי לטובה בהרבה עסקים וארגונים שייהנו משירותייך האדיבים והמקצועיים.
אוהבת ומעריכה מאד "
ברינדי קמינר
בעלים ומנכ"ל BK WIGS
"כמה מילים טובות, לא יותר, לא יכולתי לעצור את עצמי או לוותר, בלי לומר לך תודה מלב כן ואמיתי ולהביע בפנייך את מלוא הערכתי. לא לוקח דברים כמובן מאליו ונכון להודות בכל שלב על הליווי, המחשבה, על הפעולה, על המאמץ ועל האכפתיות הגדולה בליווי המחלקה.
תודה וברכה, כולי הערכה. "
מונדר
מחלקת רווחה מועצה מקומית, מעלה עירון
"שירה,
תודה רבה על המשוב ובעיקר על האופן בו העברת אותו. נהניתי מאוד גם מהשיחה הראשונה בה הצלחתי להפתיע את עצמי עד כמה בחופשיות אני יכול לדבר על הדברים שמקשים עלי את היום יום ואת אופן ההתמודדות שלי, וחיכיתי לשיחת ההמשך בה תוכלי לחבר את הפרטים והנקודות לשלם. וגם אם לא הכל מתיישב לי במקום עדיין וגם אם לחלק מהדברים אולי יש הסבר רציונאלי עובדתי, אלו הדברים עלי להשקיע ולעבוד עליהם. אולי היה נראה שאני קצת נרתע מהמשוב או לא מקבל, אבל בראי השבועיים שחלפו, אני מרגיש איך זה מתיישב כבר ובשיחות שאני מקיים עם עמיתים, אני חושב על המשוב הזה.
אז שוב, תודה רבה על ההשקעה באיסוף הנתונים והניתוח ובעיקר תודה על האופן הנעים, המקצועי והמאוזן בו העברת את זה "
דן דורון
"האימון עזר לי לעבור שינוי מחשבתי, ממקום של מערבולת, ביצועיסטיות, תגובתיות, מעבר למקום בוגר יותר, שקול, שלם, מכיל. מערכת היחסים עם שותפי העבודה נמצאת כיום במצב אחר ממה שהיה לפני האימון; יחסים טובים, סומכים עלי, על הידע והמשענת שאני מביא. "
ערן
Shira is one of the best there are. She is what you call a ‘well rounded’ HR executive. She has a good balance of relevant experience, high intelligence, maturity, very high emotional quality and she does great as the spokesperson of the organization. If there is someone that can get along with all three of you, it is Shira. I’d be happy to speak with you after you meet with her
Yuval
Dear Shira
We worked together closely while you provided great services related to all human resources aspects to my company, and you know my personal view on the events that separate us; this is why I feel I need to say thanks in a special way. The combination of handling an international team (4 of XLoom key employees were from aboard, Europe and US - bay area) with local top high tech employees it's a tough one for itself. With your help XLoom as a company achieved the most significant milestone ever - we deliver the Alpha product to our customer. While we were doing so the tasks we put on you were not simple. You need to recruit new top tear staff and maintain the core organization structure while deploying new business culture and new wave into the company. As part of the executive team you helped us to build company MBO and move quickly into satisfactory results. Working with you was a pleasure not only because of your charming personality it is your uncompromised professionalism and integrity. THANK YOU! (ex- XLoom Israel site General Manager May 2006)
With warm regards
Noam Zahavi